News

כמה עולה לעשות גשר בשיניים במרפאת אמריקן סמייל

כמה עולה לעשות גשר בשיניים? על השאלה הזו לא ניתן לענות מבלי להתייחס לשיטה שבה מבצעים את ההליך. ישנן שיטות שונות ובדרך כלל גשר שקוף מחיר הוא יקר יותר מאשר הטיפולים הסטנדרטים העושים שימוש בגשר לשיניים.

יישור שיניים

השגת חיוך ישר ובטוח היא מטרה עבור אנשים רבים המחפשים פתרונות ליישור שיניים. פלטות מסורתיות ואינוויזליין הן שתי אפשרויות פופולריות שיכולות לתקן ביעילות שיניים לא מיושרות. במאמר זה נשווה בין הגשר המסורתי לבין Invisalign, תוך הדגשת התכונות, היתרונות והשיקולים העיקריים שלהם. אנו מקווים שהמידע הזה יעזור לכם לקבל החלטות, אך היו זהירים. אין זה תחליף לייעוץ מקצועי עם רופא שיניים.

כמה עולה לעשות גשר בשיניים

כמה עולה לעשות גשר בשיניים

גשר בשיניים הוא שיטה מהימנה ליישור שיניים, ומשתמשים בה במשך עשרות שנים. הגשרים מורכבים מסמכי מתכת המוצמדים לשיניים ומחוברים באמצעות חוטים.

להלן הנקודות המרכזיות שיש לקחת בחשבון בשיטה זו.

מבחינת היעילות והגישה הטיפולית, מדובר בשיטה טובה. הגשר מפעיל לחץ הדרגתי על השיניים, והאורתודנטים יכולים לשלוט בו במדויק ולהתאים אותו לצרכים הטיפוליים. הם יכולים לתת מענה לסוגים שונים של בעיות באמצעות הגשר. ניתן לטפל בבעיות של שיניים צפופות, רווחים בשיניים, שיניים מסובבות ועוד בעיות במנשך השיניים. ישנם מקרים קלים וישנן מקרים קשים, בעזרת גשר לשיניים כולם יכולים לקבל פתרון.

זמן הטיפול הוא כשנה עד שלוש שנים. כל מקרה הוא שונה, והיחידי שיכול לתת לכם אומדן סביר הוא אורתודנט מנוסה. לאורך התקופה הוא יצטרך לבצע באופן קבוע מתיחות של החוטים על מנת לקדם את הטיפול. בהזדמנות זו תוכלו לשאול אותו כמה עולה לעשות גשר בשיניים.

מבחינת הנראות, גשר נחשב לשיטה פחות אסתטית. בכל פעם שתדברו יהיה ניתן לראות את סמכי המתכת. אך יש גם וריאציות של השיטה הזו שהן קצת יותר דיסקרטיות, כמו גשר עם סמכי קרמיקה או גשר פנימי.

יישור שיניים שקוף

שיטה נוספת שצריך לשקול היא יישור שיניים שקוף. הנראות היא יתרון בולט של השיטה, אך כדאי להכיר את מהות הטיפול ואת היתרונות והחסרונות שלו.

שיטת יישור שיניים שקוף (Invisalign) מחליפה את הגשר המסורתי במיישרים שקופים (קשתיות). אלו מותאמים עבור מבנה השיניים והצרכים הטיפוליים. למעשה מדובר בסדרה של קשתיות, אותן יש להחליף באופן תקופתי (עם התקדמות הטיפול). בדרך כלל הן מוחלפות אחת לשבועיים. וחשוב גם להגיד שזה נעשה באופן עצמאי, ואין צורך להגיע אל רופא השיניים לצורך החלפתן.

מבחינת הנוחות, ניתן להסיר את את הקשתיות. הכוונה כמובן היא להסיר אותן לזמן קצר ולצורך פעולות ספציפיות. למשל הסרתן בעת צחצוח השיניים, או אולי אם יש לכם איזה דייט… אך אין זה פוטר אתכם מהאחריות להשתמש בקשתיות ברוב שעות היממה.

העובדה שהקשתיות כמעט אינן נראות היא עוד יתרון משמועתי. וזו הסיבה מדוע גם צעירים וגם מבוגרים מעדיפים את השיטה הזו, למרות כי גשר שקוף מחיר עשוי להיות יקר יותר.

Invisalign היא אופציה מצוינת למקרים קלים עד בינוניים.מקרים אורתודונטיים מורכבים עשויים לחייב את הרופא להשתמש בגשר. אך ברמת העיקרון מדובר בשיטה המתאימה לרוב המקרים. אין צורך בספקולציות, פשוט הגיעו לפגישת ייעוץ במרפאת השיניים.
אם תקפידו על שימוש נכן בקשתיות, משך הטיפול יימשך כחצי שנה עש שנתיים.

גשר שקוף מחיר

גם גשר וגם Invisalign מציעים פתרונות יעילים ליישור שיניים, אך הם נבדלים זה מזה מבחינת נראות, גישת טיפול ונוחות. גשר שקוף מחיר גבוה יותר מאשר גשר ברזלים, אך יתכן כי תעדיפו אותו בשל יתרונותיו. כדאי לפנות אל רופא השיניים ולקבל הצעת מחיר. לעתים יש צורך בכל הפה, לעתים רק צד אחד של הלסת, ולכן העלויות עשויות להשתנות.

כתבה מאת: Avinu.co.il קידום אתרים