News

שיווק פירות קפואים עם משלוח עד הבית

חברת ג‘וסי שיווק פירות קפואים מביאה לכם את הפתרון הטוב ביותר. אנו מספקים פירות קפואים משלוחים המתאימים לצרכם של הצרכן הפרטי וגם הלקוחות העסקיים. אנו פותחים בפניכם את הדלת לעולם של אפשרויות הכולל טעמים נהדרים של פירות קפואים ותוספות, וויטמינים וערכים תזונתיים חשובים ואינספור שימושים עבור הפירות הקפואים.
וזאת לצד הנוחות של משלוחי הפירות, המחירים הזולים ויתרונות נוספים. אין זה מפתיע כי לקוחות רבים בכל רחבי הארץ נהנים משירותינו. בין לקוחותינו ניתן למצוא מסעדות, דוכני שייקים, חברות קייטרינג, בתי קפה ועוד.

שיווק פירות קפואים
שיווק פירות קפואים

פירות קפואים משלוחים הם כמובן פתרון נוח מאוד. אבל יש עוד רשימה ארוכה של יתרונות שתוכלו למצוא בפירות הקפואים:
היתרון הראשון שחשוב לנו להדגיש הוא הערך התזונתי המשופר. מי שמכיר את התעשייה והחקלאות יודע זאת. אך רוב האנשים אינם מודעים לכך כי דווקא הפירות הקפואים הם האפשרות הבריאה יותר, יש בהם יותר וויטמינים ומינרלים שהגוף שלנו צריך.
יש שתי סיבות לכך שפירות קפואים הם האפשרות העשירה יותר מבחינת הערכים התזונתיים. הסיבה הראשונה היא מועד הקטיף. הפירות נקטפו בשיא הבשלתם. זאת בשונה מהפירות הטריים אשר נקטפים בטרם עת על מנת להחזיק מעמד במדפי הסופר זמן רב. המחיר של זה הוא טעם מופחת וערך תזונתי דליל.
שנית, פירות מאבדים מערכם התזונתי לאחר הקטיף. זה קורה באופן הדרגתי. אך כאשר מייד לאחר הקטיף מקפיאים את הפרי, כך אנו מאטים את איבוד הערך התזונתי. וזוהי הסיבה שכל מי משבין בתזונה בוחר פירות קפואים משלוחים.

יתרון נוסף של שיווק פירות קפואים הוא האפשרות להתגבר על מגבלת העונתיות. כולנו יודעים שהפירות תלויים בטבע, ויש פירות של חורף ופירות של קיץ. אבל כאשר מדובר בפירות קפואים, ניתן ליהנות מכל סוגי הפירות בכל עונות השנה. זהו יתרון משמעותי מאוד. גם עסקים נהנים מזה וגם לקוחות פרטיים. מי שמנהל עסק יודע שקשה מאוד לתכנן תפריט המסתמך על זמינות של פירות עונתיים. וגם הצרכנים הביתיים מתבאסים שאין את הפירות שהם אוהבים. מהיום זה נגמר, ג‘וסי שיווק פירות קפואים תדאג לזמינות של כל סוגי הפירות בכל עונות השנה.

לא משנה אם זה חורף, סתיו, אביב או שיא הקיץ. אנו תמיד נביא לכם אגסים, תותים, אנונה, מנגו, אבטיח, אוכמניות כחולות, דובדבנים וכל הפירות שאתם אוהבים.

פירות קפואים משלוחים

פירות קפואים משלוחים
אם הערך התזונתי של הפירות גבוה יותר, וכאשר הם יותר טעימים, ניתן גם לצפות שיהיו יותר יקרים. אך ההפך הוא הנכון – מדובר בפתרון הזול ביותר. זוהי שוב שאלה הנוגעת למאפייני התעשייה. כאשר ניתן להקפיא את הפירות, הדבר משפיע על העלויות הלוגיסטיות, ומאפשר לחסוך בהוצאות. ולמעשה פירות קפואים לוקחים רק את החלק הפנימי, כך שאין צורך למיין ולפסול פירות שאינם נראים טוב מבחוץ. זה מה שעושים בפירות עבור הסופר. אין לזה סיבה ממשית, וזה מייקר את הפירות.
וזה מביא אותנו לנקודה נוספת- פירות קפואים משלוחים הם רק הפרי ולא הקליפה. כלומר כאשר יש לכם מארז עם חצי קילו אבטיח, זהו חצי קילו של חלק שניתן לאכול אותו. ואילו בסופר, 20% מהמחיר הוא בכלל הקליפה.
ג‘וסי שיווק פירות קפואים באמת מביאה לכם איכות. הפירות זמינים לשימוש מיידי. בזכותם משפחות רבות מגדילות את צריכת הפירות, ומורידות את צריכת הממתקים הלא בריאים. זהו שינוי בריאותי קיצוני בחיים של משפחות רבות.
רוצים גם ליהנות מפירות קפואים? פשוט הזמינו פירות קפואים לשייק בחברת ג‘וסי. אתם תיהנו מכל הטעמים והתוספות שיש לנו בשבילכם.

כתבה מאת: Avinu.co.il קידום אתרים
avinu.co.il